Number of the records: 1  

Management kvality služeb v cestovním ruchu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vajčnerová, Ida, 1967- - Author
    První vydání - 186 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-5021-7
    Manažer
      Ryglová, Kateřina - Author
     cestovní ruch  management jakosti
     příručky
    Call numberC 374.945
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Management kvality služeb v cestovním ruchu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 374.945   

    Title statementManagement kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
    Main entry-name Vajčnerová, Ida, 1967- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Grada, 2017
    Phys.des.186 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-247-5021-7
    National bibl. num.cnb002928953
    Edition Manažer
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Another responsib. Ryglová, Kateřina (Author)
    Subj. Headings cestovní ruch * management jakosti
    Form, Genre příručky
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    UDC 338.48 , 005.6 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Document kindBOOKS
    Management kvality služeb v cestovním ruchu
    Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.