Number of the records: 1  

Myslet nahlas - mluvit nahlas

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Feuerstein, Reuven, 1921-2014 - Author
    Vydání první - 190 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-262-1168-6
      Falik, Louis H. - Author   Feuerstein, Refael S. - Author   Bohács, Krisztina - Author   Pokorná, Věra - Translator
     speciální vzdělávací potřeby  poruchy řeči  vývoj řeči  řečové dovednosti  vyučovací metody
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 372.173
    Umístění 37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání. Výchova v rodině
    Myslet nahlas - mluvit nahlas
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 372.173   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 372.173 a   

    Uniform title Think-aloud and talk-aloud approach to building language. Česky
    Title statementMyslet nahlas - mluvit nahlas : přístup k rozvoji řeči / R. Feuerstein, L.H. Falik, R.S. Feuerstein, K. Bohács ; z anglického originálu A think-aloud and talk-aloud approach to building language: overcoming disability, delay, and deficiency přeložila Věra Pokorná
    Main entry-name Feuerstein, Reuven, 1921-2014 (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2017
    Phys.des.190 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-262-1168-6
    National bibl. num.cnb002866391
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Another responsib. Falik, Louis H. (Author)
    Feuerstein, Refael S. (Author)
    Bohács, Krisztina (Author)
    Pokorná, Věra (Translator)
    Subj. Headings speciální vzdělávací potřeby * poruchy řeči * vývoj řeči * řečové dovednosti * vyučovací metody
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.04 , 616.89-008.434 , 616.22-008.5 , 159.946.3 , 612.789 , 81'233 , 37.091.3 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání. Výchova v rodině
    Document kindBOOKS
    Myslet nahlas - mluvit nahlas
    Feuersteinova metoda zlepšuje poznávací dovednosti člověka a jeho schopnost organizace informací. Podle autora není inteligence neměnnou strukturou, ale je možné s ní pracovat a rozvíjet ji. V této knize autoři rozvíjejí Feuersteinovy principy, založené mj. na neurobiologických výzkumech, v přístupu k stimulaci a obohacení jazykového vývoje malých dětí a těch starších dětí a dospělých, kteří trpí mentální či jinou poruchou. Přístup je založen na principu samomluvy, resp. zprostředkované samomluvy, kdy je dítě účastno samomluvy dospělého (rodič, učitel, terapeut, vychovatel), což mimovolně rozvíjí jeho vlastní jazykové schopnosti. Klíčovým rysem metody je rezignace na interakci s dítětem – cílem není vtáhnout je do komunikace, ale držet ho v prostředí přirozeného jazyka (s dalšími prvky, jako je intonace, gesta, mimika…), které podněcují jeho vlastní schopnost jazykového rozvoje. Dalším krokem může být motivace dítěte k vlastní samomluvě, která je pro ně přijatelnější než komunikace s druhým, přičemž nejde o patologický jev, ale formu rozvoje. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.