Number of the records: 1  

Jak na žáky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Tesařová, Martina - Author
    Vydání první - 160 stran ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-1047-4
     základní školy  problémoví žáci  klima školy  školní třídy  učitel a žák  školní kázeň  rodina a škola  pedagogická komunikace
     případové studie  příručky
    Call numberC 366.645
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Jak na žáky
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 17.06.2024)C 366.645   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 14.06.2024)C 366.645 v1   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do 03.06.2024)C 366.645 a   

    Title statementJak na žáky : zvládání náročných situací ve třídě / Martina Tesařová a kol.
    Main entry-name Tesařová, Martina (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2016
    Phys.des.160 stran ; 23 cm
    ISBN978-80-262-1047-4
    National bibl. num.cnb002772121
    Subj. Headings základní školy * problémoví žáci * klima školy * školní třídy * učitel a žák * školní kázeň * rodina a škola * pedagogická komunikace
    Form, Genre případové studie * příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 373.3 , 373.3.011.3-052-056.49 , 37.064 , 37.091.252 , 37.064.2 , 37.091.5 , 37.018.26 , 316.772.4:37
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Jak na žáky
    Při každodenní práci se žáky se učitelé setkávají s různými náročnými situacemi. Vypořádat se s drogami ve škole, žákem, který vyrušuje, neplní domácí úkoly, kyberšikanou či s nespolupracujícími rodiči nejsou jednoduché situace, do kterých se může učitel velmi rychle dostat, aniž by měl čas promýšlet to nejlepší řešení. Formou krátkých příběhů z praxe představuje kniha způsob, jak se s těmito situacemi lze vypořádat. U každé z nich je uvedeno několik možných řešení (dobrých i různým způsobem rizikových) ze strany pedagoga, která jsou následně rozebrána z hlediska dopadu na žáka a jeho výchovu, na třídní kolektiv a atmosféru, která v něm panuje, a na celý učitelský sbor a školu. U většiny situací je připojena krátká teoretická část věnující se dovednosti nebo postupu, který je pro danou situaci vhodný (odmítnutí nereálného požadavku, teorie ledovců apod.), ale i legislativní rámec dané problematiky. Kniha obsahuje užitečné kontakty na krizová centra zajišťující podporu dětem či dospělým v ohrožení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.