Number of the records: 1
Scherer, Hermann, 1964- - Author
1. české vyd. - Praha : Grada, 2012 - 138 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-247-4024-9, ISBN 978-80-247-7620-0
prodej psychologie prodeje obchodní komunikace rozhovor obchodní úspěch
příručkyUmístění Title statement 12 fází úspěšných prodejních rozhovorů : tipy a příklady pro praxi / Hermann Scherer ; [překlad Zdeněk Michna] Varying form of title Dvanáct fází úspěšných prodejních rozhovorů Main entry-name Scherer, Hermann, 1964- (Author) Edition statement 1. české vyd. Issue data Praha : Grada, 2012 Phys.des. 138 s. ; 21 cm ISBN 978-80-247-4024-9 978-80-247-7620-0 National bibl. num. cnb002257698 Note Přeloženo z němčiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Original Ganz einfach verkaufen. Die 12 Phasen des professionellen Verkaufsgesprächs Subj. Headings prodej * psychologie prodeje * obchodní komunikace * rozhovor * obchodní úspěch Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , 658.8:005.32 , 316.776 , 303.62 , 339:17.024.4 , (035) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází profesionálně vedeného jednání vás dovede k úspěšnému uzavření obchodu. Všechny fáze přitom mají pro finální úspěch velký význam. Přehledná struktura knihy s mnoha praktickými tipy a příklady vám pomůže vše využít v praxi. Knížka je určená jak pro začínající obchodníky, tak pro ty zkušené, kteří chtějí zlepšit své výsledky a získat nové implusy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1