Number of the records: 1  

Marketing a management muzeí a památek

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kesner, Ladislav, 1961- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2005 - 304 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 80-247-1104-4, ISBN 978-80-247-6364-4
    Expert
     muzea  kulturní instituce a organizace  kulturní památky  marketing  strategický management  management kultury
     monografie
    Call numberC 402.392
    Umístění 069 - Muzea. Muzeologie. Výstavy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 402.392   

    Title statementMarketing a management muzeí a památek / Ladislav Kesner
    Main entry-name Kesner, Ladislav, 1961- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2005
    Phys.des.304 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-247-1104-4
    978-80-247-6364-4
    National bibl. num.cnb001569129
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings muzea * kulturní instituce a organizace * kulturní památky * marketing * strategický management * management kultury
    Form, Genre monografie
    Conspect069 - Muzea. Muzeologie. Muzejnictví. Výstavy
    UDC 069 , 316.7:061 , 904 , 658.8 , 304.2/.4 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru069 - Muzea. Muzeologie. Výstavy
    Document kindBOOKS
    Marketing a management muzeí a památek
    Marketing a management muzeí a památek
    Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů, jejich zřizovatelům, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu a studentům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.