Number of the records: 1  

Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Mikoláš, Zdeněk, 1952- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2005 - 198 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-247-1277-6, ISBN 978-80-247-6263-0
     podnikání  konkurenceschopnost
     studie
    Umístění
    Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku
    Title statementJak zvýšit konkurenceschopnost podniku : konkurenční potenciál a dynamika podnikání / Zdeněk Mikoláš
    Main entry-name Mikoláš, Zdeněk, 1952- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2005
    Phys.des.198 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-247-1277-6
    978-80-247-6263-0
    National bibl. num.cnb001493949
    NoteZpracováno v rámci výzkumného záměru "Analýza a modelování adaptačních procesů průmyslových regionů v kontextu integrace do Evropské unie a vytváření euroregionů", dílčí úkol "Rozvoj podpory malého a středního podnikání". Terminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Users/Intended Audience NotePodpůrná učebnice ve studijních oborech ekonomika podniku a podnikání na vysokých školách a fakultách ekonomického, manažerského a podnikatelského zaměření
    Language noteSouběžné anglické resumé
    Subj. Headings podnikání * konkurenceschopnost
    Form, Genre studie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.114 , 005.332.4 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku
    Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi z historicky starších a často již zapomenutých děl a zároveň přiměřeně spojit praktickou uchopitelnost prezentovaných myšlenek s vědeckou a teoretickou průkazností argumentů a pohledů na zkoumané téma. Publikace je určena především podnikatelům, vrcholovým manažerům a poradcům, dále vysokoškolským pedagogům a studentům. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.