Number of the records: 1  

Slovník speciální pedagogiky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Valenta, Milan, 1958- - Author
    Vydání první - 317 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-262-0937-9
     speciální pedagogika  oborová terminologie
     výkladové slovníky
    Call numberC 365.021
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Slovník speciální pedagogiky
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 365.021 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 365.021   

    Title statementSlovník speciální pedagogiky / Milan Valenta a kol.
    Main entry-name Valenta, Milan, 1958- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2015
    Phys.des.317 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-262-0937-9
    National bibl. num.cnb002734151
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings speciální pedagogika * oborová terminologie
    Form, Genre výkladové slovníky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 376 , 81'373.46 , (038.072) , (038.072)81
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Slovník speciální pedagogiky
    Speciální pedagogika je obor neustále se vyvíjející a k pochopení problematiky je třeba dobře se orientovat v rozsáhlé terminologii, která přesahuje obecné pedagogické názvosloví. Výkladový slovník nabízí abecedně řazená hesla s tím, že jednotlivé pojmy jsou doplněny terminologickými ekvivalenty v angličtině a němčině.Knihu využijí zájemci o obor speciální pedagogiky (budoucí studenti), učitelé a studenti běžného učitelství, kteří si chtějí rozšířit povědomí o speciální pedagogice. Autorský kolektiv tvoří: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D., prof. PaedDr. Libuše Ludíková, CSc., prof. PaedDr. et PhDr. Miloň Potměšil, Ph.D., doc. PaedDr. Jiří Langer, Ph.D., Mgr. Míla Hutyrová, Mgr. Renata Mlčáková, Mgr. Oldřich Müller, Mgr. Martin Dominik Polínek a prof. PhDr. Marie Vítková. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.