Number of the records: 1  

Školní zralost

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bednářová, Jiřina, 1963- - Author
    2. vydání - iii, 100 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm
    ISBN 978-80-266-0793-9
    Moderní metodika pro rodiče a učitele. Předškoláci
      Šmardová, Vlasta - Author
     děti předškolního věku  předškolní výchova  vývoj dítěte  školní zralost  zahájení školní docházky  pedagogická diagnostika
     metodické příručky
    Call numberB 55.197
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Školní zralost
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 15.05.2024)B 55.197   

    Title statementŠkolní zralost : co by mělo umět dítě před vstupem do školy / Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
    Main entry-name Bednářová, Jiřina, 1963- (Author)
    Edition statement2. vydání
    PublicationBrno : Edika, 2015
    Phys.des.iii, 100 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm
    ISBN978-80-266-0793-9
    National bibl. num.cnb002721377
    Edition Moderní metodika pro rodiče a učitele. Předškoláci
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Šmardová, Vlasta (Author)
    Subj. Headings děti předškolního věku * předškolní výchova * vývoj dítěte * školní zralost * zahájení školní docházky * pedagogická diagnostika
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 316.346.32-053.4 , 373.2 , 159.922.72 , 373.29 , 37.013.77 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Školní zralost
    Publikace Školní zralost je určena rodičům a pedagogům, kteří pomáhají rozvoji předškolního dítěte v těchto oblastech: - vizuomotorika, grafomotorika - řeč - sluchové vnímání - zrakové vnímání - vnímání prostoru - vnímání času - základní matematické představy Publikace Školní zralost autorské dvojice Jiřina Bednářová – Vlasta Šmardová doplňuje ucelenou řadu odborných materiálů, které v poslední době autorky publikovaly, a završuje svým pohledem otázku vývoje a diagnostiky dítěte v předškolním věku. Ústředním tématem je školní zralost / připravenost, autorky se snaží alespoň rámcově seznámit čtenáře se všemi důležitými faktory ovlivňujícími dosaženou vývojovou úroveň dítěte před vstupem do školy a i možnou korespondencí s problémy ve školním věku, jsou-li v daných oblastech určité deficity. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.