Number of the records: 1  

Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam


  1.  Pařízek, Miroslav - Author
    1. vyd. - Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1965 - 86 s. ; 8°
    Učitelé o své praxi ;
     žáci  výchova a vzdělávání  reformní pedagogika
     informační publikace
    Call numberC 55.073
    Umístění
    Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 55.073   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementFormy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam / Miroslav Pařízek ; [předmluva Zdeněk Pešek]
    Main entry-name Pařízek, Miroslav (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Státní pedagogické nakladatelství, 1965 (Brno : Rudé právo)
    Phys.des.86 s. ; 8°
    ISBNKčs 3,00
    National bibl. num.cnb000527699
    Edition Učitelé o své praxi
    NoteObálka: Jiří Krejčí. 5400 výt.. Přehl. lit.
    Subj. Headings žáci * výchova a vzdělávání * reformní pedagogika
    Form, Genre informační publikace
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 37.013-028.79 , 37.0 , 376 , 373.3.011.3-052 , (036)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam
    Autor, osvědčený pedagogický pracovník, předává své zkušenosti s hledáním různých metod zkoušení, při kterém by žák uplatnil svou individualitu v rámci kolektivu. Tento systém předpokládá vyučování založené na aktivitě žáků, ev.na systému pracovních skupin, při kterém práce a prověřování jsou na sobě úzce závislé. Nové formy prověřování vědomostí odstraní ze třídy nervozitu a zlepší pracovní výkon slabších žáků. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.