Number of the records: 1  

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Soukal, Ivan, 1983- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 158 s. : il., 1 mapa ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-5465-9
      Draessler, Jan, - Author
     bankovní služby  bankovní služby  asymetrické informace
     monografie
    Call numberC 360.309
    Umístění 336.71 - Banky
    Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 360.309   

    Title statementZákladní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele / Ivan Soukal, Jan Draessler
    Main entry-name Soukal, Ivan, 1983- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2014
    Phys.des.158 s. : il., 1 mapa ; 21 cm
    ISBN978-80-247-5465-9
    National bibl. num.cnb002650864
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Another responsib. Draessler, Jan, 1971- (Author)
    Subj. Headings bankovní služby - země Evropské unie * bankovní služby - Česko * asymetrické informace
    Form, Genre monografie
    Conspect336.7 - Finance
    UDC 336.717 , 330.101 , (4) , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru336.71 - Banky
    Document kindBOOKS
    Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele
    Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.