Number of the records: 1  

K hlubinám študákovy duše

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pacovská, Jasňa, 1958- - Author
    1. vyd. - Praha : Karolinum, 2012 - 242 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-246-2152-4 (brož.)
    Acta Universitatis Carolinae. Philologica. Monographia,
     mateřský jazyk  jazyková výuka  předmětová didaktika  kognitivní lingvistika  učitel a žák  pedagogické dovednosti
     monografie
    Call numberC 358.640
    Umístění 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    K hlubinám študákovy duše
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 358.640   

    Title statementK hlubinám študákovy duše : didaktika mateřského jazyka v transdisciplinárním kontextu / Jasňa Pacovská
    Portion of titleDidaktika mateřského jazyka v transdisciplinárním kontextu
    Main entry-name Pacovská, Jasňa, 1958- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Karolinum, 2012
    Phys.des.242 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-246-2152-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb002441482
    Edition Acta Universitatis Carolinae. Philologica. Monographia ; 166
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Univerzita Karlova (Publisher)
    Subj. Headings mateřský jazyk * jazyková výuka * předmětová didaktika * kognitivní lingvistika * učitel a žák * pedagogické dovednosti
    Form, Genre monografie
    Conspect81 - Lingvistika. Jazyky
    UDC 81'242 , 81'24 , 37.016.026 , 81'23 , 37.064.2 , 37.091.321 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Document kindBOOKS
    K hlubinám študákovy duše
    Text odhaluje kognitivní procesy a emocionální stavy, postoje a hodnoty žáků/studentů a učitelů, které rozkrývají vzájemné vztahy utvářející se ve škole a napomáhající (někdy i bránící) porozumění. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.