Number of the records: 1  

Teorie a praxe světlotonální koncepce filmu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Šofr, Jaromír, 1939- - Author
    1. vyd. - V Praze : Nakladatelství Akademie múzických umění, 2013 - 65 s. : barev. il. ; 22 cm
    ISBN 978-80-7331-274-9 (brož.)
     filmová teorie  filmový obraz  světlo  filmová technika  kameramani
     učební texty
    Call numberC 356.429
    Umístění 791.071 - Filmoví tvůrci, tvůrkyně, kritici, kritičky
    Teorie a praxe světlotonální koncepce filmu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 356.429   

    Title statementTeorie a praxe světlotonální koncepce filmu / Jaromír Šofr
    Main entry-name Šofr, Jaromír, 1939- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataV Praze : Nakladatelství Akademie múzických umění, 2013
    Phys.des.65 s. : barev. il. ; 22 cm
    ISBN978-80-7331-274-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb002567472
    NoteNa obálce pod názvem: FAMU
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. Akademie múzických umění v Praze. Filmová fakulta (Other)
    Subj. Headings filmová teorie * filmový obraz * světlo * filmová technika * kameramani
    Form, Genre učební texty
    Conspect791 - Film. Cirkus. Lidová zábava
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 791.32.01 , 778.53 , 535-2/-9 , 791.621 , [791.62:778.53]-051 , (07)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru791.071 - Filmoví tvůrci, tvůrkyně, kritici, kritičky
    Document kindBOOKS
    Teorie a praxe světlotonální koncepce filmu
    Teorie a praxe světlotonální koncepce filmu - Jaromír Šofr. Kniha je zároveň praktickou příručkou současného kameramana a zároveň hloubavou studií ontologické podstaty filmu. Autor se vyhraňuje vůči módě postprodukční úpravy filmových obrazů a navrací se ke kořenům vzniku pohyblivých obrazů. Termín světlotonalita vyjadřuje vztah mezi neviditelným světlem a hmotou, na niž dopadá. Kameraman tedy pracuje se světlem i s hmotou, a vytváří tak světlotonální obrazovou strukturu. Autor se v knize dále zabývá dvěma aspekty světlotonality: emocionálním dopadem na diváka a lineárními hodnotami filmového obrazu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.