Number of the records: 1  

Cesty ke škole respektující a naplňující práva dítěte

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Brno ; Boskovice : Česko-britská o.p.s., 2013 - 432 s. ; 24 cm
    ISBN 978-80-905598-0-6 (brož.)
      Jílek, Dalibor, - Author
     práva dětí  právo na vzdělání  interpretace práva  vzdělávací systémy  osobnostní a sociální výchova  komunitní školy
     kolektivní monografie
    Call numberC 355.992
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Cesty ke škole respektující a naplňující práva dítěte
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 355.992   

    Title statementCesty ke škole respektující a naplňující práva dítěte : sub-projekt PF 098: Práva dítěte ve školské praxi / [Dalibor Jílek ... et al. ; překlad Hana Němcová]
    Portion of titleSub-projekt PF 098: Práva dítěte ve školské praxi
    Práva dítěte ve školské praxi
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno ; Boskovice : Česko-britská o.p.s., 2013
    Phys.des.432 s. ; 24 cm
    ISBN978-80-905598-0-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb002520829
    NoteČást. přeloženo z němčiny?
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Jílek, Dalibor, 1953- (Author)
    Subj. Headings práva dětí * právo na vzdělání * interpretace práva * vzdělávací systémy * osobnostní a sociální výchova * komunitní školy
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 342.726-053.2 , 342.733 , 340.132 , 37.09 , 37.032/.035 , 373/378:364-154 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Cesty ke škole respektující a naplňující práva dítěte
    V knize je podrobně objasněno, co znamená respektovat dítě jako celistvou osobnost v jeho jedinečnosti s lidskou důstojností a právy a přistupovat ke každému individualizovaně tak, aby byly kompenzovány jeho nedostatky a chyby v osobnosti a vývojových podmínkách a dítě mohlo rozvíjet všechen svůj pozitivní potenciál. Kniha analyzuje, jaké osobnostní vlastnosti a kteří činitelé vývoje určují optimální nebo problémový vývoj dítěte. Velká pozornost je věnována prevenci a podpoře pozitivního vývoje dětí a mládeže, nechybí ani řada konkrétních příkladů. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.