Number of the records: 1  

Kouká Mína do komína

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Havlíčková, Jana - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2013 - 93 s. : barev. il. ; 20 cm
    ISBN 978-80-262-0471-8 (váz.)
      Eichlerová, Ilona - Author   Plicková, Edita, - Illustrator
     logopedie  hláskosloví  výslovnost  řečové dovednosti  čeština
     říkadla  česká poezie  publikace pro děti
    Call numberC 188.385 Nejmenší čtenáři
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 27.05.2024)C 188.385 b   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 17.06.2024)C 188.385 b1   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 188.385 SV   
    Vltava k vypůjčeníC 188.385 Va   

    Title statementKouká Mína do komína : logopedické říkanky / Jana Havlíčková, Ilona Eichlerová ; ilustrace Edita Plicková
    Main entry-name Havlíčková, Jana (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2013
    Phys.des.93 s. : barev. il. ; 20 cm
    ISBN978-80-262-0471-8 (váz.)
    National bibl. num.cnb002482990
    Another responsib. Eichlerová, Ilona (Author)
    Plicková, Edita, 1940- (Illustrator)
    Subj. Headings logopedie * hláskosloví * výslovnost * řečové dovednosti * čeština
    Form, Genre říkadla * česká poezie * publikace pro děti
    Conspect821.162.3-1 - Česká poezie
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.162.3-1 , 376.1-056.264 , 81'355 , 81'342.4 , 81'233 , 811.162.3 , (0.053.2) , (0:82-193)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruNejmenší čtenáři
    Document kindBOOKS
    Soubor říkanek pro děti od 4 let je určen k procvičování výslovnosti všech hlásek českého jazyka. Autorky-logopedky postupovaly při jejich řazení od hlásek nejjednodušších (samohlásky, M, B, P) k nejtěžším (sykavky, R, Ř). Zastoupeny jsou zde i říkanky obsahující různé souhláskové skupiny: DTN, ČŠŽ, CSZ apod. Dále zde najdete říkanky vhodné k procvičování diferenciace hlásek, s níž mají děti často potíže, např. C/Č, S/Š, ĎŤŇ/DTN. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.