Number of the records: 1  

Management cestovních kanceláří a agentur

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Praha : Grada, 2013 - 217 s. : il., 1 mapa, portréty, formuláře ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3751-5 (brož.)
      Palatková, Monika, - Author
     cestovní kanceláře  management cestovního ruchu
     kolektivní monografie
    Call numberC 351.753
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Management cestovních kanceláří a agentur
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 351.753   

    Title statementManagement cestovních kanceláří a agentur / M. Palatková ... [et al.]
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2013
    Phys.des.217 s. : il., 1 mapa, portréty, formuláře ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3751-5 (brož.)
    National bibl. num.cnb002430494
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Palatková, Monika, 1970- (Author)
    Subj. Headings cestovní kanceláře - Česko * management cestovního ruchu - Česko
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    UDC 338.486.21 , 338.486 , (437.3) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Document kindBOOKS
    Management cestovních kanceláří a agentur
    Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.