Number of the records: 1  

Čtenářská gramotnost ve výuce

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011 - 65 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-86856-98-8 (brož.)
      Altmanová, Jitka - Author
     čtenářská gramotnost  čtenářství  literární výchova  předmětová didaktika
     metodické příručky
    Call numberC 347.386
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Čtenářská gramotnost ve výuce
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 31.05.2024)C 347.386   

    Title statementČtenářská gramotnost ve výuce : metodická příručka / [kolektiv autorů Jitka Altmanová ... et al.]
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011
    Phys.des.65 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-86856-98-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb002344145
    Note500 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Altmanová, Jitka (Author)
    Subj. Headings čtenářská gramotnost * čtenářství * literární výchova * předmětová didaktika
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 028.1 , 82:37.016 , 37.016.026 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    BranchReservations
    Lidická volný výběr1
    Total1
    Čtenářská gramotnost ve výuce
    Rozvíjení čtenářské gramotnosti by mělo být jedním z hlavních cílů celého vzdělávacího procesu, žáci by si měli čtenářské dovednosti a návyky budovat už v raných fázích vzdělávání tak, aby na konci základní školy měli čtenářské dovednosti dobře zvládnuté a zvyky pevně zakořeněné. Na dalších vzdělávacích stupních je úlohou pedagogů obojí upevňovat, podporovat a rozvíjet některé složitější čtenářské dovednosti, které vyžadují rozvinuté abstraktní myšlení. Předkládaný soubor příkladů dobré praxe navazuje na příručku Gramotnosti ve vzdělávání, vydanou VÚP na podzim roku 2010. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.