Number of the records: 1  

Manažerština, aneb, Jak být efektivním manažerem a řešitelem stresů

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pospíšil, Miroslav - Author
    Vyd. 1. - Plzeň : M. Pospíšil, 2011 - 388 s. : barev. il. ; 22 cm
    ISBN 978-80-903529-4-0 (brož.) :
     management  řídící práce  psychologie řízení  manažerské dovednosti  manažerská komunikace
     monografie
    Call numberC 344.763
    Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Manažerština, aneb, Jak být efektivním manažerem a řešitelem stresů
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 344.763   

    Title statementManažerština, aneb, Jak být efektivním manažerem a řešitelem stresů / Miroslav Pospíšil
    Portion of titleJak být efektivním manažerem a řešitelem stresů
    Main entry-name Pospíšil, Miroslav (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPlzeň : M. Pospíšil, 2011
    Phys.des.388 s. : barev. il. ; 22 cm
    ISBN978-80-903529-4-0 (brož.) : Kč 349,00
    National bibl. num.cnb002234935
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings management * řídící práce * psychologie řízení * manažerské dovednosti * manažerská komunikace
    Form, Genre monografie
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC 005 , 316.46/.47 , 005.32 , 005.336.5 , 005.57 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Document kindBOOKS
    Manažerština, aneb, Jak být efektivním manažerem a řešitelem stresů
    Publikace je 6. monografií autora. V ní se soustředil především na zvýšení kompetencí středních manažerů. Kniha je rozdělena do tří hlavních kapitol. První se zabývá technikami snižování stresu v zaměstnání, druhá budováním osobní autority manažera a efektivní komunikací, třetí manažerskými dovednostmi jako je delegování, zpětná vazba, korektivní rozhovor, motivace a hodnocení podřízených. Je to jediná publikace na trhu, která podává komplexní pohled na práci středního manažera, aniž by pojednávala o asertivitě, transakční analýze, neverbální komunikaci a dalších obehraných tématech. Nově je pojata proaktivita, emoční inteligence, problémy v hodnotách dnešní společnosti, cíl rozhovoru, motivační vrstvy člověka, vyjednávání, nežádoucí manipulativní taktiky v zaměstnání. Publikace obsahuje přehled 20 technik obrany proti manipulacím kolegů, zaměstnanců i advokátů, a problém narůstajícího individualismu. Kniha je určena všem, co mají bezprostřední podřízené i těm, kteří se na manažerskou práci teprve chystají v průmyslu, obchodu i státní správě. Obsah byl konzultován s mnoha výkonnými manažery a majiteli menších firem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.