Number of the records: 1  

Marketingová komunikace

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Karlíček, Miroslav, 1979- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2011 - 213 s. : il. (některé barev.) ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3541-2 (brož.)
      Král, Petr, - Author
     marketingová komunikace
     monografie
    Call numberC 342.197
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketingová komunikace
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 342.197   

    Title statementMarketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu / Miroslav Karlíček, Petr Král
    Main entry-name Karlíček, Miroslav, 1979- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2011
    Phys.des.213 s. : il. (některé barev.) ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3541-2 (brož.)
    National bibl. num.cnb002163364
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Král, Petr, 1979- (Author)
    Subj. Headings marketingová komunikace
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:316.77 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketingová komunikace
    Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.