Number of the records: 1  

Metody výzkumu médií

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Trampota, Tomáš - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2010 - 293 s. : il. ; 20 cm
    ISBN 978-80-7367-683-4 (brož.)
      Vojtěchovská, Martina, - Author
     výzkum médií
     monografie
    Call numberC 339.793
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Metody výzkumu médií
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 339.793   

    Title statementMetody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
    Main entry-name Trampota, Tomáš (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2010
    Phys.des.293 s. : il. ; 20 cm
    ISBN978-80-7367-683-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb002110012
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Another responsib. Vojtěchovská, Martina, 1974- (Author)
    Subj. Headings výzkum médií - metodologie
    Form, Genre monografie
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 316.774:303 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Document kindBOOKS
    Metody výzkumu médií
    Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.