Number of the records: 1  

Diskurs umění a vzdělávání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Fulková, Marie, 1955- - Author
    Vyd. 1. - Jinočany : H & H, 2008 - 335 s. : il., portréty ; 23 cm
    ISBN 978-80-7319-076-7 (brož.)
     umění a společnost  kultura a společnost  vzdělávání  zprostředkování umění  galerijní pedagogika  výtvarná výchova
     studie  metodické příručky
    Call numberC 333.984
    Umístění 37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání
    Diskurs umění a vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 10.06.2024)C 333.984   

    Title statementDiskurs umění a vzdělávání / Marie Fulková
    Main entry-name Fulková, Marie, 1955- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataJinočany : H & H, 2008
    Phys.des.335 s. : il., portréty ; 23 cm
    ISBN978-80-7319-076-7 (brož.)
    National bibl. num.cnb001782803
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Users/Intended Audience NotePub. je určena ke vzdělávacím účelům
    Subj. Headings umění a společnost * kultura a společnost * vzdělávání * zprostředkování umění * galerijní pedagogika * výtvarná výchova
    Form, Genre studie * metodické příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 7.011:316.72/.75 , 316.72/.75 , 37.0 , 7.071.5 , 37.01:[72/76:069] , 72/76:37.016 , (048.8) , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Diskurs umění a vzdělávání
    Publikace Marie Fulkové je určena posluchačům výtvarného oboru na pedagogických fakultách a učitelům výtvarné výchovy na základních a středních školách i v zájmových výtvarných kroužcích. Autorka vychází ze své praxe vyučující na Pedagogické fakultě KU v Praze. Na základě dlouhodobého terénního výzkumu mapuje diskursivní pole, v němž se konstituují dvě oblasti důležité pro život – umění a vzdělání. Jejich spojení nachází ve výtvarné výchově jakožto předmětu, který umožňuje orientaci v kultuře, ve světě výtvarného umění i v produktech vizuálního průmyslu. Za důležitou pokládá rovněž edukační činnost galerií a muzeí. Autorka předkládá v textu interpretaci pedagogických zkušeností, řadu komentářů a výtvarných reflexí vztahujících se k obrazům nebo vizuálně vnímaným předmětům a jevům. Text knihy má neobvyklou grafickou úpravu. Je rozčleněn „zrcadlově“ do dvou pararelně probíhajících celků – levá strana obsahuje hlavní text, který je proložen úryvky z vyjádření účastníků výzkumu, pravá strana navazuje částí Souvislosti, v nichž se objevují informace na hlavní text navazující. Kniha je doplněna bohatým ilustračním materiálem a příklady z praxe učitelů i studentů.Publikace je určena posluchačům výtvarného oboru na pedagogických fakultách a učitelům výtvarné výchovy na základních a středních školách i v zájmových výtvarných kroužcích. Na základě dlouhodobého terénního výzkumu mapuje autorka diskursivní pole, v němž se konstituují dvě oblasti důležité pro život – umění a vzdělání. Jejich spojení nachází ve výtvarné výchově jakožto předmětu, který umožňuje orientaci v kultuře, ve světě výtvarného umění i v produktech vizuálního průmyslu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.