Number of the records: 1
Zamazalová, Marcela - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2009 - 232 s. : il.
ISBN 978-80-247-2049-4
Manažer
obchodní podniky marketing
příručkyCall number C 332.812 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová Main entry-name Zamazalová, Marcela (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2009 Phys.des. 232 s. : il. ISBN 978-80-247-2049-4 National bibl. num. cnb001825503 Edition Manažer Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings obchodní podniky * marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , 334.711 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. A na závěr poznáte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1