Number of the records: 1  

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Zyman, Sergio - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2004 - 255 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 80-7261-107-0 (váz.)
    Knihovna světového managementu
      Brott, Armin A. - Author
     reklama a propagace  marketingová komunikace
     studie
    Call numberC 330.849
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 330.849   

    Title statementKonec reklamy, jak jsme ji dosud znali / Sergio Zyman & Armin Brott ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová]
    Main entry-name Zyman, Sergio (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 2004
    Phys.des.255 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-7261-107-0 (váz.)
    National bibl. num.cnb001308403
    Edition Knihovna světového managementu
    NoteDotisk r. 2006. Obsahuje rejstřík
    OriginalEnd of advertising as we know it
    Another responsib. Brott, Armin A. (Author)
    Subj. Headings reklama a propagace * marketingová komunikace
    Form, Genre studie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1 , 658.8:316.77 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali
    Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.