Number of the records: 1  

Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Podstatová, Renata - Author
    Vyd. 1. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 143 s. : il.
    ISBN 978-80-247-1997-9
    Zdraví & životní styl
      Sovová, Eliška, - Author   Řehořová, Jarmila, - Author
     zdravotní péče  zdravotnická zařízení  lékař a pacient  interpersonální komunikace  práva pacientů
     příručky
    Call numberC 328.218
    Umístění 614 - Zdravotnictví. Lékařské organizace. Lékařská a ošetřovatelská etika
    Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 328.218 v1   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 328.218   

    Title statementJak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení : 100+1 odpovědí a otázek pro pacienty : jak si vybrat nemocnici : práva a povinnosti pacientů : podávání léků, příprava na operaci / Renata Podstatová, Eliška Sovová, Jarmila Řehořová a kolektiv
    Main entry-name Podstatová, Renata (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2007
    Phys.des.143 s. : il.
    ISBN978-80-247-1997-9
    National bibl. num.cnb001757071
    Edition Zdraví & životní styl
    NoteSeznam zkratek
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Sovová, Eliška, 1960- (Author)
    Řehořová, Jarmila, 1965- (Author)
    Subj. Headings zdravotní péče - Česko * zdravotnická zařízení - Česko * lékař a pacient * interpersonální komunikace * práva pacientů - Česko
    Form, Genre příručky
    Conspect614 - Veřejné zdraví a hygiena
    UDC 614.253.83 , 316.772.4 , 614.253 , 614.2:725.5 , (437.3) , 614.2 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru614 - Zdravotnictví. Lékařské organizace. Lékařská a ošetřovatelská etika
    Document kindBOOKS
    Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení
    Kvalita zdravotnických služeb je v poslední době velice žhavým a přetřásaným tématem. Proto vznikla kniha Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení, která přehledně zpracovává všechna témata, týkající se kvalitní péče ve zdravotnickém zařízení. Základem každého dobrého vztahu mezi lidmi je správná komunikace. Mnoho neshod a nedorozumění ve zdravotnictví vzniká právě z nedostatečné komunikace a z nesprávného dojmu pacienta, že zdravotnický personál je neomylný a dokonalý. Kniha má proto pacienta upozornit na to, že komunikace je dialog, který vedou dva partneři - zdravotnický personál a pacient. Má především ukázat, jak lze provádět kvalitní zdravotnickou péči za účasti dobře informovaného pacienta. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.