Number of the records: 1  

Zpravodaj Československého sdružení uživatelů TEXu

  1. journal

    journal


    2000, č. 1-4
    - PERIODIKA - Souborný záznam periodika
    Call numberČC 3.859/2000
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( centrální sklad )jen prezenčněČC 3.859/2000   

    Title statementZpravodaj Československého sdružení uživatelů TEXu : TEX bulletin
    Issue dataPraha : Československé sdružení uživatlů TEXu, 1991-
    Year, No.č. 1-4, rok 2000
    ISSN1211-6661
    VydávánoRoč. 10 (2000) č. 1-4
    Source document Zpravodaj Československého sdružení uživatelů TEXu.
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindPERIODIKA - Svázaný ročník periodika
    References - PERIODIKA - Souborný záznam periodika
    Title statementPříručka k provádění výběru metodou sněhové koule : snowball sampling / [vypracovala odborná pracovní skupina pro problematiku metody sněhové koule a dalších metod: Richard Hartnoll ... et al. ; překlad Jiří Bareš ; editor Michal Miovský]
    Edition statement1. vyd. v českém jazyce
    Issue dataPraha : Úřad vlády České republiky, 2003
    Phys.des.108 s. ; 23 cm
    ISBN80-86734-08-0
    National bibl. num.cnb001284209
    Edition Metodika (Úřad vlády České republiky) ; no. 1
    NotePod názvem: Rada Evropy - Skupina Pompidou, Rada vlády pro koordinaci protidrogové politiky, Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Another responsib. Hartnoll, Richard (Other)
    Miovský, Michal, 1975- (Editor)
    Another responsib. Česko. Národní monitorovací středisko pro drogy a závislosti (Other)
    Česko. Úřad vlády. Rada vlády pro koordinaci protidrogové politiky (Publisher)
    Co-operation Group to Combat Drug Abuse and Illicit Trafficking in Drugs (Pompidou Group) (Other)
    Subj. Headings drogová závislost * drogy * metoda sněhové koule * kvalitativní výzkum
    Form, Genre příručky
    Conspect613 - Hygiena. Lidské zdraví
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.