Number of the records: 1
Základy strategického marketingu
Tomek, Jan, 1932- - Autor
2. vyd. - V Plzni : Západočeská univerzita, 2001 - 307 s.
ISBN 80-7082-821-8
strategický marketing
učebnice vysokých školSignatura S 27.733 Umístění Title statement Základy strategického marketingu / Jan Tomek Main entry-name Tomek, Jan, 1932- (Author) Edition statement 2. vyd. Issue data V Plzni : Západočeská univerzita, 2001 Phys.des. 307 s. ISBN 80-7082-821-8 National bibl. num. cnb001065498 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Západočeská univerzita. Ekonomická fakulta (Publisher)
Subj. Headings strategický marketing * strategické řízení Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005.21 , 339.1 , 658.8 Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Skripta jsou zameřena na tvorbu strategického marketingu a jeho klíčové faktory. Určeno primárně pro studenty FEK ZČU. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1