Number of the records: 1
Základy marketingu
Sekot, Aleš, 1947- - Author
Brno : Paido, 2002 - 55 s.
ISBN 80-7315-019-0
Charvát, Michal, - Other
marketing
příručkyCall number C 305.009 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Základy marketingu / Aleš Sekot, Michal Charvát Main entry-name Sekot, Aleš, 1947- (Author) Issue data Brno : Paido, 2002 Phys.des. 55 s. ISBN 80-7315-019-0 National bibl. num. cnb001124542 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Charvát, Michal, 1943-2020 (Other)
Subj. Headings marketing Form, Genre příručky UDC 339.1 , 658.8 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace. Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad, dále tématům jako public relations, reklama ap. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1