Number of the records: 1  

Základy marketingu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Sekot, Aleš, 1947- - Author
    Brno : Paido, 2002 - 55 s.
    ISBN 80-7315-019-0
      Charvát, Michal, - Other
     marketing
     příručky
    Call numberC 305.009
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Základy marketingu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 305.009   

    Title statementZáklady marketingu / Aleš Sekot, Michal Charvát
    Main entry-name Sekot, Aleš, 1947- (Author)
    Issue dataBrno : Paido, 2002
    Phys.des.55 s.
    ISBN80-7315-019-0
    National bibl. num.cnb001124542
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Charvát, Michal, 1943-2020 (Other)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre příručky
    UDC 339.1 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Základy marketingu
    Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace. Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad, dále tématům jako public relations, reklama ap. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.