Number of the records: 1  

Využití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku

  1. book

    book


     Šimberová, Iveta, 1963- - Author
    V Brně : Vysoké učení technické, 2003 - 32 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-214-2350-1
    Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. Edice PhD Thesis;
     marketing  prodej
     studie
    Call numberC 310.608
    Umístění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 310.608   

    Title statementVyužití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku : zkrácená verze PhD Thesis / Iveta Šimberová
    Main entry-name Šimberová, Iveta, 1963- (Author)
    Issue dataV Brně : Vysoké učení technické, 2003
    Phys.des.32 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-214-2350-1
    National bibl. num.cnb001243847
    Ser.statement/add.entry Vysoké učení technické v Brně. Vědecké spisy. Edice PhD Thesis ; sv. 176
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteSouhrn anglicky
    Another responsib. Vysoké učení technické v Brně. Ústav ekonomiky a managementu (Publisher)
    Subj. Headings marketing * prodej
    Form, Genre studie
    UDC 005 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.