Number of the records: 1  

Utváření a vývoj osobnosti


  1. Vyd. 1. - Brno : Barrister & Principal, 2002 - 264 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-85947-83-8
    Psychologie
      Macek, Petr, - Editor   Smékal, Vladimír, - Editor
     psychologie osobnosti  vývojová psychologie  děti a mládež  rodina
     studie  sborníky
    Call numberC 307.583
    Umístění 159.92 - Duševní vývoj. Srovnávací psychologie
    Utváření a vývoj osobnosti
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 307.583   

    Title statementUtváření a vývoj osobnosti : psychologické, sociální a pedagogické aspekty / Vladimír Smékal, Petr Macek (eds.)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Barrister & Principal, 2002
    Phys.des.264 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-85947-83-8 Kč 245,00
    National bibl. num.cnb001190668
    Edition Psychologie (Barrister & Principal)
    NotePublikaci připravili pracovníci Institutu pro výzkum dětí, mládeže a rodiny CVVOE při Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Another responsib. Macek, Petr, 1956- (Editor)
    Smékal, Vladimír, 1935- (Editor)
    Another responsib. Institut výzkumu dětí, mládeže a rodiny
    Subj. Headings psychologie osobnosti - Česko * vývojová psychologie - Česko * děti a mládež - Česko * rodina - Česko
    Form, Genre studie * sborníky
    Conspect159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    UDC 159.923 , 159.922 , 316.346.32-053.2 , 316.356.2 , (437.3) , (048.8) , (082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.92 - Duševní vývoj. Srovnávací psychologie
    Document kindBOOKS
    Utváření a vývoj osobnosti
    Publikace shrnuje výsledky longitudinálního výzkumu dětí, mládeže a rodiny zahájeného v roce 1997 v Laboratoři pro výzkum dětí, mládeže a rodiny na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně a pokračuícího ve Výzkumném centru vývoje osobnosti a etnicity. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.