Number of the records: 1  

Tři mistři


  1.  Zweig, Stefan, 1881-1942 - Author
    1. vyd. - Praha : Melantrich, 1997 - 173 s.
    ISBN 80-7023-268-4
      Houba, Karel, - Translator   Houbová, Věra, - Translator
     Balzac, Honoré de, 1799-1850  Dickens, Charles, 1812-1870  Dostojevskij, Fedor Michajlovič, 1821-1881
     anglická literatura  francouzská literatura  osobnosti  ruská literatura  spisovatelé
    literární studie
     studie
    Call numberC 292.471
    Umístění
    Tři mistři
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 292.471   

    Title statementTři mistři : Balzac, Dickens, Dostojevskij / Stefan Zweig ; [z německého originálu přeložili Věra a Karel Houbovi]
    Main entry-name Zweig, Stefan, 1881-1942 (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Melantrich, 1997
    Phys.des.173 s.
    ISBN80-7023-268-4
    National bibl. num.cnb000355034
    NotePředmluva -- Doslov
    Another responsib. Houba, Karel, 1920-1999 (Translator)
    Houbová, Věra, 1927- (Translator)
    Subj. Headingsliterární studie
    Subj. Headings Balzac, Honoré de, 1799-1850 * Dickens, Charles, 1812-1870 * Dostojevskij, Fedor Michajlovič, 1821-1881 * anglická literatura * francouzská literatura * osobnosti * ruská literatura * spisovatelé
    Form, Genre studie
    Conspect821.09 - Literatura v různých jazycích (o ní)
    UDC 821.111 , 821.133.1 , 821.161.1 , 929 , 929 , 929
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Tři mistři
    Životopisné eseje, psychologie romanopisce v profilech tří velkých autorů devatenáctého století. Profil Balzaka a jeho díla jako encyklopedie doby, světa společnosti, generací a encyklopedie lidských portrétů. Dikense charakterizuje jako ztělesnění anglických tradic a objevitele poezie všednosti a romantičnost měšťáctví, idylu Anglie. Dostojevského charekterizuje jako zástupce světa jedince a veškerenstva a životopisnou esej dělí na jednotlivé studie, které vedou k poznání a prožitku jeho díla. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.