Number of the records: 1
Teoretické otázky regionálneho a mestského marketingu
Pauličková, Renáta - Author
1. vyd. - V Plzni : Západočeská univerzita, 2005 - 124 s.
ISBN 80-7043-365-5
marketing města regiony
učebnice vysokých školCall number S 30.865 Umístění Title statement Teoretické otázky regionálneho a mestského marketingu / Renáta Pauličková Main entry-name Pauličková, Renáta (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data V Plzni : Západočeská univerzita, 2005 Phys.des. 124 s. ISBN 80-7043-365-5 National bibl. num. cnb001528190 Note Na obálce pod názvem: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. Určeno pro studenty 3. ročníku FEK Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické okazy Another responsib. Západočeská univerzita. Ekonomická fakulta (Other)
Subj. Headings marketing * města * regiony Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005 , 332 , 339.1 , 352 Country Česko Language slovenština Document kind BOOKS Skripta jsou určena hlavně posluchačům předmětu Marketing pro geografy 3. ročníku Ekonomické a regionální geografie na Fakultě ekonomické ZČU. Cílem skript je podat poznatky z předmětné oblasti, zpracovaných převážně ze zahraničních pramenů (německých a anglických), jelikož v zahraničí mají dlouhodobější zkušenosti s tvorbou projektů městského a regionálného marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1