Number of the records: 1  

Školka pro štěňata

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Del Amo, Celina - Author
    1. vyd. - Praha : Fortuna Print, 2002 - 92 s. : il.
    ISBN 80-7321-031-2
      Kholová, Helena, - Translator
     psi  štěňata
     příručky
    Call numberC 306.966
    Umístění 636.7 - Chov psů
    Školka pro štěňata
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 306.966   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do 26.06.2024)C 306.966 a   

    Title statementŠkolka pro štěňata : zdravá výchova rodinného psa / Celina del Amo ; [z německého originálu ... přeložila Helena Kholová]
    Main entry-name Del Amo, Celina (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Fortuna Print, 2002
    Phys.des.92 s. : il.
    ISBN80-7321-031-2
    National bibl. num.cnb001179268
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalWelpenschule: der sanfte Weg zum Familienhund
    Another responsib. Kholová, Helena, 1932-2020 (Translator)
    Subj. Headings psi * štěňata
    Form, Genre příručky
    Conspect636 - Chov zvířat. Živočišná výroba
    UDC 636.7"464" , 636.08 , 636.7/.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru636.7 - Chov psů
    Document kindBOOKS
    Školka pro štěňata
    Autorka je veterinářka s rozsáhlou lékařskou praxí zaměřenou na malá zvířata a psí školy. V úvodu najdeme stručné informace o výběru štěněte a rady, jak zvládnout nejběžnější zdravotní potíže. Stěžejní část knihy se již zabývá příchodem štěněte do nového bydliště a jeho následnou výchovou ( např., jak naučit pejska zvyknout si na jméno, udržovat čistotu či trávit určitou dobu o samotě). Důležité je štěně připravit na život ve společnosti, na styk s neznámými lidmi, zvířaty a situacemi (např. dopravní ruch, překážky, jízda autem, schody, koupání, návštěva veterináře aj.). Potřebná je i kapitola shrnující všechny potřebné povely a obsahující rady, jak psa těmto povelům naučit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.