Number of the records: 1  

Rozvíjíme logické myšlení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Rougier, Roger - Author
    3. vyd. - Praha : Portál, 2002 - 151 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-7178-727-2
    Nápady - hry - tvořivost
      Dufranne, Henri, - Illustrator   Taillefer, Jacques, - Illustrator   Petrová, Jana, - Translator
     děti  logické myšlení  logické hry  hádanky  rozvoj osobnosti
     příručky
    Call numberC 313.104
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 21.06.2024)C 313.104 b   

    Title statementRozvíjíme logické myšlení / Roger Rougier ; ilustrace Henri Dufranne, Jacques Taillefer ; [z francouzských originálů ... přeložila Jana Petrová]
    Main entry-name Rougier, Roger (Author)
    Edition statement3. vyd.
    Issue dataPraha : Portál, 2002
    Phys.des.151 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7178-727-2
    National bibl. num.cnb001187281
    Edition Nápady - hry - tvořivost (Portál)
    Original50 devinettes pour bien raisonner
    Another responsib. Dufranne, Henri, 1943- (Illustrator)
    Taillefer, Jacques, 1934- (Illustrator)
    Petrová, Jana, 1941- (Translator)
    Subj. Headings děti * logické myšlení * logické hry * hádanky * rozvoj osobnosti
    Form, Genre příručky
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC 793.7-021.432 , 159.955.6 , 159.95 , 161/162 , 793
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Document kindBOOKS
    Soubor her, hádanek a cvičení pro děti od 7 do 11 let využívá dětskou hravost k rozvoji logického myšlení. V první části knihy, která je určena dětem - od 7 do 9 let - si děti procvičují zábavným způsobem prostorové pojmy, třídění, rozlišování, dedukci atd. Druhá část - pro děti od 9 do 11 let - rozvíjí osvojování postupů logického myšlení. Čtenáři tu jsou předkládána cvičení na srovnávání, orientaci, předvídání, kombinaci, řazení, dedukci, transformaci, abstrakci atd. Jednotlivé úkoly jsou zadávány tak, aby se při jejich řešení měnil způsob uvažování. Tím se předchází únavě dětí. Děti si osvojují postupy, se kterými se budou setkávat v oblasti matematiky a informatiky. Zdroj anotace: Zbozi.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.