Number of the records: 1  

Poruchy pozornosti a hyperaktivita


  1.  Munden, Alison - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2002 - 119 s.
    ISBN 80-7178-625-X
      Arcelus, Jon - Other   Tomková, Dagmar - Translator
     děti  porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou  poruchy chování  pozornost
     příručky
    Call numberC 304.952
    Umístění 616.89 - Psychiatrie. ADHD
    Poruchy pozornosti a hyperaktivita
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 304.952   

    Údaje o názvuPoruchy pozornosti a hyperaktivita / Alison Munden, Jon Arcelus ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Tomková]
    Záhlaví-jméno Munden, Alison (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2002
    Fyz.popis119 s.
    ISBN80-7178-625-X
    Číslo nár. bibl.cnb001067398
    PoznámkyDalší názvová informace na obálce: Přehled současných poznatků a přístupů pro rodiče a odborníky
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálADHD handbook
    Dal.odpovědnost Arcelus, Jon (Jiná role)
    Tomková, Dagmar (Překladatel)
    Předmět.hesla děti * porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou * poruchy chování * pozornost
    Forma, žánr příručky
    Konspekt616.89 - Psychiatrie
    MDT 616.89-008.47-008.481 , 616.89
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru616.89 - Psychiatrie. ADHD
    Druh dok.KNIHY
    Poruchy pozornosti a hyperaktivita
    Kniha je určena speciálním pedagogům, učitelům, lékařům, studentům psychologie a speciální pedagogiky i rodičům postižených dětí. Je přehledem současných poznatků o specifických poruchách pozornosti a hyperaktivitě u dětí (ADHD) a zároveň vodítkem pro práci s nimi a s jejich rodinami. Autoři vysvětlují, co ADHD je, jaké jsou její příčiny a příznaky, jak se diagnostikuje, jak se děti s touto poruchou chovají atd. Druhá část je zaměřena na pomoc těmto dětem, na psychoterapeutické postupy i na využití léků při léčbě. Zvláštní kapitola je věnována ADHD u dospělých. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.