Number of the records: 1  

Pojetí speciální pedagogiky z vývojového hlediska

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Monatová, Lili, 1925-2003 - Author
    Brno : Paido, 1996 - 77 s.
    ISBN 80-85931-20-6
    Edice pedagogické literatury ;
     speciální pedagogika  osoby s tělesným postižením  osoby s mentálním postižením
     příručky
    Call numberC 288.446
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Pojetí speciální pedagogiky z vývojového hlediska
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 288.446   

    Title statementPojetí speciální pedagogiky z vývojového hlediska / Lili Monatová
    Main entry-name Monatová, Lili, 1925-2003 (Author)
    Issue dataBrno : Paido, 1996
    Phys.des.77 s.
    ISBN80-85931-20-6
    National bibl. num.cnb000203298
    Edition Edice pedagogické literatury ;
    Internal Bibliographies/Indexes NoteBibliogr. - Souhrn v češtině, angličtině a němčině. - Jmenný rejstřík. - Pozn. o autorce
    Subj. Headings speciální pedagogika * osoby s tělesným postižením * osoby s mentálním postižením
    Form, Genre příručky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 376
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Pojetí speciální pedagogiky z vývojového hlediska
    Text je zaměřen na postupný vývoj speciální pedagogiky a její vztah k příbuzným vědním disciplínám od nejstarších dob po současnost. Orientuje se na hlavní představitele, kteří se věnovali teoretickým otázkám i praktickému působení na ohrožené a handicapované jedince všech věkových skupin. Poukazuje na vzájemné propojení vědního oboru pedagogiky se speciální pedagogikou, na jejich vztah i odlišnosti. Zvláštní pozornost pak patří rozvoji speciální pedagogiky v druhé polovině 20. století související s celou řadou faktorů, které se projevují ve společnosti nepříznivě, a hledá cesty pro jejich optimální řešení. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.