Number of the records: 1  

Ogilvy o reklamě


  1.  Ogilvy, David, 1911-1999 - Author
    Vyd. 2. - Praha : Management Press, 1998 - 223 s. : il.
    ISBN 80-85943-83-2
      Škapová, Hana - Translator
     reklama a propagace
     monografie
    Call numberB 40.165
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Ogilvy o reklamě
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 12.08.2024)B 40.165   

    Title statementOgilvy o reklamě / David Ogilvy ; [z anglického originálu přeložila Hana Škapová]
    Main entry-name Ogilvy, David, 1911-1999 (Author)
    Edition statementVyd. 2.
    Issue dataPraha : Management Press, 1998
    Phys.des.223 s. : il.
    ISBN80-85943-83-2
    National bibl. num.cnb000366090
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalOgilvy on advertising
    Another responsib. Škapová, Hana (Translator)
    Subj. Headings reklama a propagace
    Form, Genre monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Ogilvy o reklamě
    Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.