Number of the records: 1  

Nové směry v biologických oborech a jejich speciálních didaktikách I

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Švecová, Milada, 1953- - Author
    1. vyd. - Praha : Karolinum, 2002 - 193 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-246-0578-3
    Učební texty Univerzity Karlovy v Praze
     biologie  didaktika
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 29.317
    Umístění
    Nové směry v biologických oborech a jejich speciálních didaktikách I
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 29.317   

    Title statementNové směry v biologických oborech a jejich speciálních didaktikách I. / Milada Švecová a kolektiv
    Main entry-name Švecová, Milada, 1953- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Karolinum, 2002
    Phys.des.193 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-246-0578-3
    National bibl. num.cnb001192432
    Ser.statement/add.entry Univerzita Karlova. Učební texty
    NoteTerminologický slovník. Pro posluchače Přírodovědecké fakulty UK
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Another responsib. Univerzita Karlova (Publisher)
    Subj. Headings biologie * didaktika
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    UDC 37.02 , 57 , 58 , 59
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Nové směry v biologických oborech a jejich speciálních didaktikách I
    Druhé doplněné vydání učebního textu obsahuje náměty k inovacím biologického učiva a je určena učitelům přírodopisu a biologie na základních a středních školách. Obsah: biologie - vyučovací předmět a vědní disciplína, biologické vzdělávání ve vztahu ke stávajícím kurikulárním dokumentům na ZŠ a VŠ, třídění organizmů ve světle nového pojetí říší, nové pohledy na fylogenezi člověka, klonování savců, xenotransplantace - zvířecí orgány lidem, variabilita lidského genomu a její využití pro soudně lékařskou praxi, aktualizace druhového spektra parazitů a jejich vlivu na člověka. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.