Number of the records: 1  

Naučte se vidět kreativně

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Peterson, Bryan L., 1953- - Author
    Vyd. 1. - Brno : Zoner Press, 2004 - 160 s. : il., portréty ; 29 cm
    ISBN 80-86815-08-0
    Encyklopedie - grafika a digitální fotografie
     design  fotografické techniky  fotoaparáty
     fotografie  příručky
    Call numberB 45.318
    Umístění 771/779 - Fotografické postupy a techniky
    Naučte se vidět kreativně
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 09.10.2024)B 45.318   

    Title statementNaučte se vidět kreativně : design, barva a kompozice ve fotografii, revidované vydání / Bryan Peterson ; [překlad Alena Volná, Petr Volný]
    Main entry-name Peterson, Bryan L., 1953- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Zoner Press, 2004
    Phys.des.160 s. : il., portréty ; 29 cm
    ISBN80-86815-08-0
    National bibl. num.cnb001417534
    Edition Encyklopedie - grafika a digitální fotografie
    NotePřeloženo z angličtiny -- Obsahuje rejstřík
    OriginalLearning to see creatively : design, color & composition in photography
    Subj. Headings design * fotografické techniky * fotoaparáty
    Form, Genre fotografie * příručky
    Conspect77 - Fotografie. Fotografické postupy
    UDC 77 , 772/777
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru771/779 - Fotografické postupy a techniky
    Document kindBOOKS
    Naučte se vidět kreativně
    Bryan Peterson používá jednoduchou, ale účinnou metodu: na vlastních úchvatných a působivých snímcích vysvětluje, co je dělá tak zajímavými a jedinečnými. Porovnáním typu před a po nebo dobré a lepší ilustruje výsledky svých postupů a doporučení. Bryan Peterson je uznávaný profesionální fotograf, mezinárodně žádaný školitel a autor řady knižních bestsellerů. Dlouholeté hluboké zkušenosti s výchovou adeptů fotografie mu dovolují psát jednoduše, zajímavě, s obrovským nadhledem a schopností ukázat na podstatu věci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.