Number of the records: 1  

Nákupní marketing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Tomek, Gustav, 1935-2017 - Author
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 1996 - 173, [1] s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-85623-96-X
      Tomek, Jan, - Author
     management nákupu
    nákupní marketing
     pojednání
    Call numberC 283.157
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Nákupní marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 283.157   

    Title statementNákupní marketing / Gustav Tomek, Jan Tomek
    Main entry-name Tomek, Gustav, 1935-2017 (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada, 1996
    Phys.des.173, [1] s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-85623-96-X
    National bibl. num.cnb000118060
    NoteTab.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteBibliogr.
    Another responsib. Tomek, Jan, 1932- (Author)
    Subj. Headingsnákupní marketing
    Subj. Headings management nákupu
    Form, Genre pojednání
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.7 , (049)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Nákupní marketing
    Při řešení organizace a řízení zásobování v podniku je nutné se zaměřit na hledání a přijetí správnýh rozhodnutí, týkajících se zejména pojetí funkce zásobování, umístění a ekonomického postavení zásobovacího útvaru v urganizační struktuře podniku, vnitřní dělby práce, řešení vztahů k ostatním vnitropodnikovým útvarům, forem, metod a postupů při uskutečňování řídících a prováděcích aktivit v oblasti nákupu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.