Number of the records: 1
Marketingový výzkum
Zbořil, Kamil - Author
Vyd. 2. - V Praze : Oeconomica, 2003 - 171 s. ; 21 cm
ISBN 80-245-0615-7
marketing marketingový výzkum
učebnice vysokých školCall number S 30.007 Umístění Title statement Marketingový výzkum : metodologie a aplikace / Kamil Zbořil Main entry-name Zbořil, Kamil (Author) Edition statement Vyd. 2. Issue data V Praze : Oeconomica, 2003 Phys.des. 171 s. ; 21 cm ISBN 80-245-0615-7 National bibl. num. cnb001296019 Note Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta (Publisher)
Subj. Headings marketing * marketingový výzkum Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005.52 , 339.1 , 658.8 Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Učebnice poskytuje základní poznatky o problematice marketingového výzkumu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1