Number of the records: 1  

Marketingové řízení malých a středních podniků

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Havlíček, Karel, 1969- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2005 - 171 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7261-120-8
    Malé a střední podnikání ;
      Kašík, Milan, - Other
     malé a střední podniky  marketing  střední podniky
     příručky
    Call numberC 321.493
    Umístění
    Marketingové řízení malých a středních podniků
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 321.493   

    Title statementMarketingové řízení malých a středních podniků / Karel Havlíček & Milan Kašík
    Main entry-name Havlíček, Karel, 1969- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 2005
    Phys.des.171 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7261-120-8
    National bibl. num.cnb001568281
    Edition Malé a střední podnikání ; sv. 6
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Kašík, Milan, 1948- (Other)
    Subj. Headings malé a střední podniky * marketing * střední podniky * řízení
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 334.71 , 339.1 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Marketingové řízení malých a středních podniků
    Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.