Number of the records: 1  

Marketing v energetice

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Tomek, Gustav, 1935-2017 - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2002 - 246 s. : il.
    ISBN 80-247-0370-X
    Manažer
      Vávrová, Věra, - Jiná role   Vašíček, Jiří, - Jiná role
     energetika  marketing
     příručky
    SignaturaC 307.660
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing v energetice
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 307.660   

    Údaje o názvuMarketing v energetice / Gustav Tomek, Věra Vávrová, Jiří Vašíček
    Záhlaví-jméno Tomek, Gustav, 1935-2017 (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2002
    Fyz.popis246 s. : il.
    ISBN80-247-0370-X
    Číslo nár. bibl.cnb001190989
    Edice Manažer
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Vávrová, Věra, 1955- (Jiná role)
    Vašíček, Jiří, 1948- (Jiná role)
    Předmět.hesla energetika * marketing
    Forma, žánr příručky
    MDT 339.1 , 620.9 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing v energetice
    Marketing v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu. Specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (marketingového výzkumu, segmentace trhu, výrobkové a sortimentní politiky, metod volby výrobkové strategie, nástrojů komunikace, tvorby ceny). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.