Number of the records: 1  

Marketing pro evropský trh


  1.  Světlík, Jaroslav, 1949- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 272 s. : barev. il. ; 23 cm
    ISBN 80-247-0422-6
    Manažer
     marketing
     příručky
    Call numberC 311.610
    Umístění 339.1 - Obchod obecně
    Marketing pro evropský trh
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 311.610   

    Title statementMarketing pro evropský trh / Jaroslav Světlík
    Main entry-name Světlík, Jaroslav, 1949- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2003
    Phys.des.272 s. : barev. il. ; 23 cm
    ISBN80-247-0422-6
    National bibl. num.cnb001286784
    Edition Manažer
    NoteAnglické resumé
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings marketing - země Evropské unie
    Form, Genre příručky
    Conspect339 - Obchod
    UDC 339.138 , (4) , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru339.1 - Obchod obecně
    Document kindBOOKS
    Marketing pro evropský trh
    Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí. Kromě charakteristiky ekonomického, sociálního a právního prostředí se kniha zabývá otázkami strategie vstupu na jednotný evropský trh, ochranou postavení na domácím trhu a kulturními odlišnostmi jednotlivých zemí EU. Pozornost je věnována spotřebnímu chování obyvatel EU, přizpůsobení marketingových aktivit pro evropský tržní prostor, marketingovému mixu a marketingovým komunikacím, zvláště národním rozdílům v reklamě. Kniha je určena manažerům a specialistům českých i mezinárodních firem, marketingových, reklamních a PR agentur, studentům a pedagogům vysokých škol. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.