Number of the records: 1
Marketing pro evropský trh
Světlík, Jaroslav, 1949- - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 272 s. : barev. il. ; 23 cm
ISBN 80-247-0422-6
Manažer
marketing
příručkyCall number C 311.610 Umístění 339.1 - Obchod obecně Title statement Marketing pro evropský trh / Jaroslav Světlík Main entry-name Světlík, Jaroslav, 1949- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2003 Phys.des. 272 s. : barev. il. ; 23 cm ISBN 80-247-0422-6 National bibl. num. cnb001286784 Edition Manažer Note Anglické resumé Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings marketing - země Evropské unie Form, Genre příručky Conspect 339 - Obchod UDC 339.138 , (4) , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 339.1 - Obchod obecně Document kind BOOKS Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí. Kromě charakteristiky ekonomického, sociálního a právního prostředí se kniha zabývá otázkami strategie vstupu na jednotný evropský trh, ochranou postavení na domácím trhu a kulturními odlišnostmi jednotlivých zemí EU. Pozornost je věnována spotřebnímu chování obyvatel EU, přizpůsobení marketingových aktivit pro evropský tržní prostor, marketingovému mixu a marketingovým komunikacím, zvláště národním rozdílům v reklamě. Kniha je určena manažerům a specialistům českých i mezinárodních firem, marketingových, reklamních a PR agentur, studentům a pedagogům vysokých škol. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogLoading…
Number of the records: 1