Number of the records: 1
Marketing
Grosová, Stanislava - Author
Vyd. 1. - Praha : Vysoká škola chemicko-technologická, 2002 - 165 s. : il.
ISBN 80-7080-505-6
marketing metody
principy
učebnice vysokých školCall number S 28.299 Umístění Údaje o názvu Marketing : principy, postupy, metody / Stanislava Grosová Záhlaví-jméno Grosová, Stanislava (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Vysoká škola chemicko-technologická, 2002 Fyz.popis 165 s. : il. ISBN 80-7080-505-6 Číslo nár. bibl. cnb001252599 Poznámky Nad názvem: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, Fakulta chemického inženýrství Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Vysoká škola chemicko-technologická v Praze. Chemicko-inženýrská fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla principy Předmět.hesla marketing * metody Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Skriptum určené k výuce na VŠCHT Praha. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1