Number of the records: 1  

Lékař ze Lhasy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Lobsang Rampa, T. 1910-1981 - Author
    Vyd. 2., v této podobě v nakl. Trigon 1. - Praha : Trigon, 1995 - 179 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-85320-55-X (brož.)
      Krejčová, Zdeňka, - Illustrator   Badoučková, Jitka, - Translator
     Lobsang Rampa, T. 1910-1981
     tibetský buddhismus  duchovní poznání
     anglicky psané příběhy  autobiografické příběhy
    Call numberC 152.348
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 152.348   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 152.348 SV   
    Vltava k vypůjčeníC 152.348 Va1   

    Title statementLékař ze Lhasy / T. Lobsang Rampa ; [z anglického originálu ... přeložila Jitka Badoučková ; ilustrace Zdenka Krejčová]
    Main entry-name Lobsang Rampa, T. (Tuesday), 1910-1981 (Author)
    Edition statementVyd. 2., v této podobě v nakl. Trigon 1.
    Issue dataPraha : Trigon, 1995
    Phys.des.179 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-85320-55-X (brož.)
    National bibl. num.cnb000132037
    OriginalDoctor from Lhasa
    Another responsib. Krejčová, Zdeňka, 1944- (Illustrator)
    Badoučková, Jitka, 1951- (Translator)
    Subj. Headings Lobsang Rampa, T. (Tuesday), 1910-1981 * tibetský buddhismus * duchovní poznání
    Form, Genre anglicky psané příběhy * autobiografické příběhy
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    929 - Biografie
    UDC 243.4 , 165.322 , 929 , (0:82-322.6) , 821.111-32
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    V této části vypráví autor o svých osudech od okamžiku, kdy jako láma-lékař opouští rodnou Lhasu a dosavadní učitele a odchází do Číny, aby pokračoval ve studiu medicíny a chirurgie. Kniha je postavená na protikladu dramatického popisu hrůz čínsko-japonské války a odlehčujících pasáží věnovaných vzpomínkám na dětství v Tibetu. Vyprávění je stejně jako předchozí kniha plné zajímavých reálií z autorovy rodné země i z Číny a rozvíjí jeho poselství o smyslu lidské existence. Zdroj anotace: MLP
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.