Number of the records: 1  

Jak se dělá účinná reklama


  1.  Brannan, Tom - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 1996 - 180 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-85603-99-3
      Dvořák, Milan, - Translator
     reklama a propagace
     příručky
    Call numberC 285.343
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Jak se dělá účinná reklama
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 285.343   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 285.343 v1   

    Main entry-name Irwin, Robert, 1946-2024 (Author) Edition statement1. vyd. v českém jazyce Issue dataPraha : BB art, 2004 Phys.des.183 s. : il. ; 21 cm ISBN80-7341-341-8 Kč 189,00 National bibl. num.cnb001411691 NotePřeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík OriginalAlhambra Another responsib. Nagy, Ladislav, 1974- (Translator)
    Title statementJak se dělá účinná reklama / Tom Brannan ; [z angličtiny přeložil Milan Dvořák]
    Main entry-name Brannan, Tom (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 1996
    Phys.des.180 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-85603-99-3
    National bibl. num.cnb000114830
    OriginalEffective advertiser
    Another responsib. Dvořák, Milan, 1949- (Translator)
    Subj. Headings reklama a propagace
    Form, Genre příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Jak se dělá účinná reklama
    Příručka se zabývá reklamou v souvislosti s ostatní činností podniku a poskytuje praktické rady jak správně vést reklamní kampaň. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.