Number of the records: 1
Jak se dělá účinná reklama
Brannan, Tom - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 1996 - 180 s. : il. ; 24 cm
ISBN 80-85603-99-3
Dvořák, Milan, - Translator
reklama a propagace
příručkyCall number C 285.343 Umístění 659 - Propagace. Reklama Branch Place Info Signature Lidická ( příruční sklad ) k vypůjčení C 285.343 Lidická ( volný výběr ) k vypůjčení C 285.343 v1
Main entry-name Irwin, Robert, 1946-2024 (Author) Edition statement 1. vyd. v českém jazyce Issue data Praha : BB art, 2004 Phys.des. 183 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7341-341-8 Kč 189,00 National bibl. num. cnb001411691 Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Original Alhambra Another responsib. Nagy, Ladislav, 1974- (Translator)
Title statement Jak se dělá účinná reklama / Tom Brannan ; [z angličtiny přeložil Milan Dvořák] Main entry-name Brannan, Tom (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press, 1996 Phys.des. 180 s. : il. ; 24 cm ISBN 80-85603-99-3 National bibl. num. cnb000114830 Original Effective advertiser Another responsib. Dvořák, Milan, 1949- (Translator)
Subj. Headings reklama a propagace Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Příručka se zabývá reklamou v souvislosti s ostatní činností podniku a poskytuje praktické rady jak správně vést reklamní kampaň. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRLoading…
Number of the records: 1