Number of the records: 1  

Jak rozvíjet nadání vašich dětí


  1.  Campbell, James R. 1936- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2001 - 176 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-7178-516-4
    Rádci pro rodiče a vychovatele
      Starnovská, Theodora - Translator
     talentované děti  rozvoj inteligence  výchova dítěte  rodiče a děti
     příručky
    Call numberC 302.091
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Jak rozvíjet nadání vašich dětí
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 302.091 ČD   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 06.12.2024)C 302.091   

    Title statementJak rozvíjet nadání vašich dětí / James R. Campbell ; [z anglického originálu ... přeložila Theodora Starnovská]
    Main entry-name Campbell, James R. (James Reed), 1936- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2001
    Phys.des.176 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7178-516-4 Kč 215,00
    National bibl. num.cnb001003262
    Edition Rádci pro rodiče a vychovatele
    OriginalRaising your child to be gifted
    Another responsib. Starnovská, Theodora (Translator)
    Subj. Headings talentované děti * rozvoj inteligence * výchova dítěte * rodiče a děti
    Form, Genre příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.03-053.2 , 173.5/.7 , 316.346.32-056.45 , 159.956.2 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Jak rozvíjet nadání vašich dětí
    Autor na základě svých praktických zkušeností a výzkumů přináší rady a návody na výchovu nadaných dětí. Zastává názor, že rodina a rodiče jsou rozhodující pro formování a kultivaci intelektu dětí. Nejen genetické dědictví, ale právě život rodiny - příklad a podpora rodičů - rozvíjí intelekt a schopnosti dětí. Záliba v literatuře, četbě, rozšiřování vědomostí, ale také dodržování určitých pravidel, pracovního i životního rytmu, kladení přiměřených nároků... to vše podporuje nadání dětí. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.