Number of the records: 1  

Jak neztratit nadšení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Křivohlavý, Jaro, 1925-2014 - Author
    Vyd. 1. - Praha : Grada Publishing, 1998 - 131 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7169-551-3
    Psychologie pro každého
     psychohygiena  únava
     příručky
    Call numberC 291.680
    Umístění 159.91 - Psychofyziologie. Psychohygiena. Stres
    Jak neztratit nadšení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 291.680 v1   

    Title statementJak neztratit nadšení / Jaro Křivohlavý
    Main entry-name Křivohlavý, Jaro, 1925-2014 (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 1998
    Phys.des.131 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7169-551-3
    National bibl. num.cnb000310191
    Edition Psychologie pro každého
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings psychohygiena * únava
    Form, Genre příručky
    Conspect159.93/.94 - Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle
    UDC 159.913 , 613.86 , 159.944.4 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.91 - Psychofyziologie. Psychohygiena. Stres
    Document kindBOOKS
    Jak neztratit nadšení
    Práce věnovaná popisu zmíněného syndromu burnout je určena těm nejnadanějším, nejenergičtějším, nejnadšenějším, nejtvořivějším a nejvíce milujícím, kteří jsou tímto syndromem vážně ohroženi z hlediska svých profesí, mentality i životních souvislostí. Rozměrnější část se zabývá prevencí, jakožto investicí do vlastního psychického přežití, která je nejefektivnější. Terapeutická část je podstatně menší. Burnout je formálně definován a subjektivně prožíván jako stav tělesného, citového a duševního vyčerpání, způsobeného dlouhodobým pobýváním v situacích, které jsou emocionálně mimořádně náročné. Tato emocionální náročnost je nejčastěji způsobena spojením velkého očekávání s chronickými situačními stresy. Tolik definice odborníků. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.