Number of the records: 1  

Integrace - znamení doby

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 1998 - 214 s. ; 21 cm
    ISBN 80-7184-691-0
    Folia paedagogica specialis ;
      Jesenský, Ján, - Compiler
     osoby se zdravotním postižením  národnostní menšiny
     sborníky konferencí
    Call numberC 294.602
    Umístění 316.34 - Sociální diferenciace, společenské třídy
    Integrace - znamení doby
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 294.602   

    Title statementIntegrace - znamení doby : sborník z odborné konference na počest 50. výročí Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy a 50. výročí vysokoškolské přípravy speciálních pedagogů / uspořádal Ján Jesenský
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Karolinum, 1998
    Phys.des.214 s. ; 21 cm
    ISBN80-7184-691-0
    National bibl. num.cnb000651790
    Edition Folia paedagogica specialis
    NoteAnglické resumé. Vydavatel: Katedra speciální pedagogiky a katedra filozofie a sociálních věd PedF UK. Český a slovenský text
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Jesenský, Ján, 1931-2009 (Compiler)
    Another responsib. Univerzita Karlova. Katedra filozofie a sociálních věd
    Univerzita Karlova. Katedra speciální pedagogiky
    Subj. Headings osoby se zdravotním postižením * národnostní menšiny
    Form, Genre sborníky konferencí
    Conspect364 - Sociální problémy vyžadující podporu a pomoc. Sociální zabezpečení
    UDC 364 , 323.1 , 316.4.063.3 , 376 , 364-786 , (062.534)
    CountryČesko
    Languagečeština ; slovenština
    Ve volném výběru316.34 - Sociální diferenciace, společenské třídy
    Document kindBOOKS
    Integrace - znamení doby
    Sborník přednášek ze stejnojmenné konference je z menší části zaměřen na otázky integrace minoritních skupin do hlavního proudu společnosti. Převážná část příspěvků je pak věnována různým aspektům integrace zdravotně postižených jedinců. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.