Number of the records: 1  

Francie

  1. book

    book


     Machková, Hana - Author
    Vyd. 1. - V Praze : Vysoká škola ekonomická, 2001 - 41 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-245-0209-7
    Aktuální otázky mezinárodního obchodu ;
     mezinárodní marketing
     příručky
    Call numberC 302.586
    Umístění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 302.586   
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 302.586 v1   

    Title statementFrancie : vybrané problémy marketingu na francouzském trhu / Hana Machková
    Additional Variant TitlesFrancie - vybrané problémy marketingu na francouzském trhu
    Main entry-name Machková, Hana (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataV Praze : Vysoká škola ekonomická, 2001
    Phys.des.41 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-245-0209-7
    National bibl. num.cnb001029390
    Edition Aktuální otázky mezinárodního obchodu
    Note200 výt.. Nad názvem: VŠE, Katedra mezinárodního obchodu, Fakulta mezinárodních vztahů
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Users/Intended Audience NoteUrčeno pro studium na VŠE Praha
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra mezinárodního obchodu
    Subj. Headings mezinárodní marketing - Francie
    Form, Genre příručky
    Conspect339.5 - Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod
    UDC 658.8:339.564 , (44) , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.