Number of the records: 1  

Firemní strategie pro praxi

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Charvát, Jaroslav, 1964- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2006 - 201 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 80-247-1389-6
    Expert
     podnikový management  strategický management
     příručky
    Call numberC 321.235
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Firemní strategie pro praxi
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 321.235   

    Údaje o názvuFiremní strategie pro praxi : praktický návod pro manažery a podnikatele : od firemní kultury po schopnost vydělávat peníze : příklady a studie z praxe v ČR / Jaroslav Charvát
    Záhlaví-jméno Charvát, Jaroslav, 1964- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2006
    Fyz.popis201 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-247-1389-6
    Číslo nár. bibl.cnb001531873
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla podnikový management * strategický management
    Forma, žánr příručky
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005.21 , 658 , 005
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Firemní strategie pro praxi
    Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.